9 Ekim 2012 Salı

In Utero'dan..

Scentless Apprentice...


sızdırdığım gaz buharı parfüme dönüşüyor
Beni yakamazsınız çünkü ben çekildim
Ateşe at beni ve hiç bozulmayacağım"

Frances Farmer Will Have Her Revenge on Seattle...


"Onun yabancı şahitliğinde, umarız hala bizimlesindir
Yüzüyorlar mı, boğuldular mı görmek için
Gözde hastamız, bir sabır örneği
hastalıkla kaplanmış Puget-Sound"

Heart Shaped Box


"Zayıf olduğumda beni bir balık gibi süzüyor
Senin kalp şekilli kutunun içindeyim bir haftadır
Batak katran çukuru tuzağında boğulmuşum
Karardığında kanserini yiyebilseydim keşke
Nefret
Doruk
Yeni bir şikayetim var
Para etmez öğüdüne sonsuza dek borçlu
Öğüdüne"


Kaynak: Teenage Duvar Notlarım..Bölüm 4..

1 yorum:

  1. I am sure this article has touched all the internet users, its really really good post on
    building up new weblog.

    Have a look at my weblog; altın fiyatları

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...